Open/close main navigation

Forventninger til dig

Afbud
Afbud bedes venligst meddeles senest dagen før den aftalte tid inden kl. 12.00. Dette giver os mulighed for at nedbringe ventetiden for andre og dermed højne vores serviceniveau.

Udeblivelse
Møder du ikke op til en aftalt tid, har vi ret til et honorar fastsat af Den offentlige Sygesikring og Dansk Tandlægeforening. Da der er betydelige omkostninger ved “tom stol” vil du modtage en regning på udeblivelse fra aftalt tid.

Forsinkelse
Det er klinikkens politik at patienter behandles til den aftalte tid. Akutte patienter kan være årsag til at vores tidsplan bliver forsinket. Vi beder derfor om din forståelse for dette. Er vi meget forsinkede prøver vi, så vidt det er muligt, at orientere dig på forhånd.

Ny patient
Velkommen som ny patient hos Tandlægerne Middelfart.

Vores mission for dig som ny patient er at du skal føle dig tryg og velkommen.

Som ny patient hos os får du en grundig undersøgelse, der sikrer dig den bedste fremtidige behandling. Den første konsultation indbefatter ofte 2 røntgenbilleder og en tandrensning.

Det er vigtigt at for os at forstå dine behov for tandbehandling og hvad du foretrækker, så vi sammen kan skræddersy din behandling og du opnår fuld tilfredshed.

Det opnås nemmest i en god, fælles dialog, hvor vi er til din fulde rådighed, så vi kan give dig den bedst tænkelige ekspertvurdering. Vores største ambition er at imødekomme dig og dine behov, så du føler dig vel mødt og afslappet. Altid.

Vi glæder os til at møde dig.